Ik ben zelf opnieuw vanaf scratch begonnen. De hoofdreden was de controls. Dat X springen is, daar kom je nog wel achter, maar dat je bv rondje moet duwen om tijdens het beklimmen van een muur, een ring vast te nemen om hogerop te komen... Dat zijn dingen die je echt niet onthoudt na al die jaren!paveman wrote:Hahaha! Ja, dat is zeker herkenbaar ja. Ik kan m dan net zo goed/beter maar gewoon opnieuw spelen, zodat ik zeker weet dat de patches niet geïnstalleerd zijn. Daarnaast is het toch al veel te lang geleden dat ik er mee begonnen ben, dus kan dat ook maar beter misschien. Thnx voor je uitgebreide reactie!
Zodra je de game start weet je snel genoeg of je de patch wel/niet hebt staan: Krijg je een bericht om update 1.01 te installeren, dan heb je de patch niet staan en moet je op rondje duwen om de patch te cancellen. Krijg je het bericht niet, dan staat hij wel geïnstalleerd. Het kan volgens mij ook door driehoekje te duwen op de game en dan info ofzo.
Krijg je na cancel een bericht ivm corrupted gamedata: Dan heb je de DLC wel geïnstalleerd, maar die werkt pas als de patch is geïnstalleerd. Dan moet je even onder gamedata van de PS3, een bestand van 5xxMB verwijderen van Prince of Persia en daarna gaat hij wel opstarten als je de patch annuleert.
Bedenking: Eigenlijk was het wel weer is aangenaam om een relatief simpele game te spelen waarbij je wel constant vooruitgang ziet op korte tijd. Niet iets waar je 10u mee bezig bent om 1 trophy te halen ofzo