Re: Wat speel je op dit moment?

2056
Je moet het in Saints Row leuk vinden om heel de tijd herrie te schoppen en dan komt het wel goed? :P

Ik had er net iets minder dan 20u over gedaan want op het einde moest ik de game nog even laten idlen voor de 20u trophy.

Ja ik weet het. Maar heb er voor de moment even geen zin in.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2057
Ik ga mijn PS VR terug wat meer bovenhalen. Door alle topgames die de laatste tijd uitkwamen, heb ik de VR veel te weinig gebruikt. Eerste op het rijtje: Until Dawn: Rush of Blood.

Daarnaast ben ik met een vriend A Way Out aan het spelen (splitscreen, maar dan online). Tot nu toe was het eerste uur al heel leuk en was het echt origineel hoe je moet samenwerken.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2058
gamerke1992 wrote:Ik ga mijn PS VR terug wat meer bovenhalen. Door alle topgames die de laatste tijd uitkwamen, heb ik de VR veel te weinig gebruikt. Eerste op het rijtje: Until Dawn: Rush of Blood.

Daarnaast ben ik met een vriend A Way Out aan het spelen (splitscreen, maar dan online). Tot nu toe was het eerste uur al heel leuk en was het echt origineel hoe je moet samenwerken.
Eng spel, die Rush Of Blood! Moest toch na elk level een pauze inlassen :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2059
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ga mijn PS VR terug wat meer bovenhalen. Door alle topgames die de laatste tijd uitkwamen, heb ik de VR veel te weinig gebruikt. Eerste op het rijtje: Until Dawn: Rush of Blood.

Daarnaast ben ik met een vriend A Way Out aan het spelen (splitscreen, maar dan online). Tot nu toe was het eerste uur al heel leuk en was het echt origineel hoe je moet samenwerken.
Eng spel, die Rush Of Blood! Moest toch na elk level een pauze inlassen :p
Ja ik vind het ook enger dan ik eerst verwacht had :p Leuk spel wel.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2063
dividedx11 wrote:Als tussendoortje even Wanted: Weapons of Fate aan het spelen, niets bijzonder maar nog best vermakelijk. Korte games hebben ook altijd een streepje voor bij mij :p
Ga voor die plat op Killer difficulty. Vond hem ook vermakelijk. Er is een glitch voor die butcher playthrough
Image

met0t0 wrote: Nog steeds niet verder dan 4 geraakt, al probeer ik het altijd maar heel kort, ik ga proberen mij het niet te laten frustreren
Image

Op welke map hebben jullie de trophy gehaald? Goat Ville of City Bay?
City onder het reuzenrad. Heb je toch nog een lunapark kermismuziekje doet je denken aan die grijphaak bakken van Blankenberge met die Mission Impossible deun dat het haast onmogelijk is en 'try again' hahaa



Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2064
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Nog steeds niet verder dan 4 geraakt, al probeer ik het altijd maar heel kort, ik ga proberen mij het niet te laten frustreren :)
Op welke map hebben jullie de trophy gehaald? Goat Ville of City Bay?
City onder het reuzenrad. Heb je toch nog een lunapark kermismuziekje doet je denken aan die grijphaak bakken van Blankenberge met die Mission Impossible deun dat het haast onmogelijk is en 'try again' hahaa
Ik vond het aan het reuzenrad veel te vervelend, dus heb ik het met mijn eigen muziek maar op de andere locatie geprobeerd. Belangrijkste is dat het gelukt is, deze game ga ik niet meer opstarten... :P

Re: Wat speel je op dit moment?

2065
Assassin's Creed Odyssey

Wat een belachelijk uitgebreide game is me dat. Maar ik klaag zeker niet :D

Ik zit 55 uur ver in het spel en ik heb precies nog maar de helft van alle locaties ontdekt. Er is zoveel te doen en te zien. Nu ben ik wel iets meer aan het focussen op het hoofdverhaal en minder op de zijmissies. Dat is voor achteraf :party:
Image
cron