Ik had er net iets minder dan 20u over gedaan want op het einde moest ik de game nog even laten idlen voor de 20u trophy.
Ja ik weet het. Maar heb er voor de moment even geen zin in.
Eng spel, die Rush Of Blood! Moest toch na elk level een pauze inlassengamerke1992 wrote:Ik ga mijn PS VR terug wat meer bovenhalen. Door alle topgames die de laatste tijd uitkwamen, heb ik de VR veel te weinig gebruikt. Eerste op het rijtje: Until Dawn: Rush of Blood.
Daarnaast ben ik met een vriend A Way Out aan het spelen (splitscreen, maar dan online). Tot nu toe was het eerste uur al heel leuk en was het echt origineel hoe je moet samenwerken.
Ja ik vind het ook enger dan ik eerst verwacht hadMr.Wolf wrote:Eng spel, die Rush Of Blood! Moest toch na elk level een pauze inlassengamerke1992 wrote:Ik ga mijn PS VR terug wat meer bovenhalen. Door alle topgames die de laatste tijd uitkwamen, heb ik de VR veel te weinig gebruikt. Eerste op het rijtje: Until Dawn: Rush of Blood.
Daarnaast ben ik met een vriend A Way Out aan het spelen (splitscreen, maar dan online). Tot nu toe was het eerste uur al heel leuk en was het echt origineel hoe je moet samenwerken.
Ga voor die plat op Killer difficulty. Vond hem ook vermakelijk. Er is een glitch voor die butcher playthroughdividedx11 wrote:Als tussendoortje even Wanted: Weapons of Fate aan het spelen, niets bijzonder maar nog best vermakelijk. Korte games hebben ook altijd een streepje voor bij mij

City onder het reuzenrad. Heb je toch nog een lunapark kermismuziekje doet je denken aan die grijphaak bakken van Blankenberge met die Mission Impossible deun dat het haast onmogelijk is en 'try again' hahaamet0t0 wrote: Nog steeds niet verder dan 4 geraakt, al probeer ik het altijd maar heel kort, ik ga proberen mij het niet te laten frustreren
Op welke map hebben jullie de trophy gehaald? Goat Ville of City Bay?
Ik vond het aan het reuzenrad veel te vervelend, dus heb ik het met mijn eigen muziek maar op de andere locatie geprobeerd. Belangrijkste is dat het gelukt is, deze game ga ik niet meer opstarten...RoyVdW wrote:City onder het reuzenrad. Heb je toch nog een lunapark kermismuziekje doet je denken aan die grijphaak bakken van Blankenberge met die Mission Impossible deun dat het haast onmogelijk is en 'try again' hahaamet0t0 wrote:Nog steeds niet verder dan 4 geraakt, al probeer ik het altijd maar heel kort, ik ga proberen mij het niet te laten frustreren![]()
Op welke map hebben jullie de trophy gehaald? Goat Ville of City Bay?
Spec Ops: The Line vond ik een van de beste games in zijn genre op PS3, veel plezier ermeedividedx11 wrote:Call of Duty Black Ops Declassified op de Vita, Spec Ops: The Line op de PS3 en LEGO Ninjago op PS4