Ja, zoiets meende ik al. Kan toch nogal schelen...
Ik heb verder niets op No Hope gespeeld, maar dat wel! Op die manier viel de grind nog redelijk mee.
Gelukkig zag ik inderdaad nog redelijk op tijd dat je t beste PoP zonder de patch zou spelen. Had m nog maar weer een kans gegeven na lang niet spelen. Eerst paar uur bezig geweest, omdat ik lang niet alle controls en moves meer wist
. Toen toch maar even trophy guide ook weer opgezocht en toen zag ik dus dat je beter niet de patch zou installeren. Was nog wel een gedoe, omdat automatische updates aan stonden en de PS3 zelf al bedacht om die patch alsnog te installeren.... Save van voor installatie patch maar weer gepakt en ik hoop dat dit voldoende is. Waar ik best een tijdje bezig was geweest mét patch, was ik nu binnen een half uur op hetzelfde punt qua progress
Als t niet werkt later nog maar een run... ik ga ervan uit dat je na een keer doorspelen ook best <100 saves en <12 uur spelen moet kunnen halen in een volgende run. Ik heb meer schrik van de 14-combo trophy (en andere combo trophy). Ik ben niet zo goed in fighters/combo's onthouden.