Re: Wat speel je op dit moment?

2551
Goed bezig toch Kolm. Ik verwacht gedaan te hebben met Gravel ergens morgen. Had vanmiddag eens mijn bibliotheek bekeken (via playstation store pc) en er staan daar toch nogal wat games in die ik gemist heb :( Ga toch proberen naast GT7 wat kleinere games te doen, of games dat je een missie/level per keer kunt doen ofzo. Want anders zal die backlog in 2022 alleen maar groeien vermoed ik.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2552
Hoe ver was jij eigenlijk met MGSV? Trophies zeggen hier enkel hoever je zit in verhaal maar niet in hoeverre je al bezig bent geweest met mission tasks/S-ranks/developen/...

Er is deze week ook een event waardoor je double resources krijgt: Maw, security challenge van support platform geeft nu 13.xxx fuel en 1,6 miljoen GMP :lol:

En bedoel je dan games die je ooit gekocht hebt maar waar je nog niet aan toegekomen was?
Of eerder begonnen games die je nog wil afmaken?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2554
Ik ben ergens gestopt weer aan missie 33 dacht ik in MGS V.
En ik bedoel dus games ooit via Plus of aangekocht die ik nog staan heb die ik nog nooit begonnen ben. Ik heb hier nog de hele Bioshock reeks staan, de ganse Metro reeks, nog 2 Deus Ex games die ik graag zou ervaren, Horizon, Just Cause 3 en 4 en verder ga ik stoppen met opnoemen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2555
paveman wrote: 15 Feb 2022 09:47
paveman wrote: 14 Feb 2022 12:39 Ik moest wel heel erg aan de aangepaste vechtstijl van de DLC wennen, maar nu zo tegen het einde van de eerste playthrough begin ik er toch echt wel aan te wennen! Ik kijk alsnog wel een beetje op tegen de Hard playthrough en vooral Fort Condor minigame op Hard en Pride and Joy 0.5 (met vechtstijl die me alsnog wel wat minder ligt dan de main game), maar we zullen zien... ga wel voor 100% natuurlijk! ;)
Bezig met FF 7 Remake DLC: Fort Condor op Hard is gisteravond gelijk al gelukt! Op Normal viel het me nogal tegen een goede strategie te vinden, maar met de hiermee verdiende borden was Hard eigenlijk maar simpel... hopen dat dit ook geldt voor Hard playthrough en Pride and Joy 0.5 :P. Schijnt dat de laatste trophy (gevecht met Weiss) nog moeilijker is dan de rest zelfs, maar dat is dan in ieder geval wel weer met vechtstijl van main game...
Gelukkig Pride and Joy ook binnen! Hard playthrough afronden daarna viel echt reuze mee. Ik zag nog wel een beetje tegen laatste gevecht op, maar die heb ik gelijk de eerste keer al gehaald gelukkig.
Gevecht met Weiss 1x geprobeerd en voelde daarbinnen behoorlijk onmogelijk, dus ik zal nog even goed over tactiek, materia en equipment na moeten denken (en terug weer wennen aan main game gameplay....), maar laten we er maar vanuit gaan dat die ook snel gaat lukken ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2556
Sniper Ghost Warrior Contracts. De eerste van de 2 games in de reeks. De eerste missie 2u30min mee bezig geweest. Maar dat komt omdat blijkbaar voor één of andere reden ik geen Sniper had geselecteerd in mijn loadout :L: Nogal essentieel in een sniper game natuurlijk :lol: De ganse missie dus maar uitgespeeld met stealth, had alleen maar een pistool ter beschikking zonder geluidsdemper dan ook nog. Toch alle objectives kunnen doen en alle collectibles in die missie verzameld. Volgende missie maar eens een sniper mee nemen denk ik..
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2558
NTGSruler wrote: 18 Feb 2022 22:26 Sniper Ghost Warrior Contracts. De eerste van de 2 games in de reeks. De eerste missie 2u30min mee bezig geweest. Maar dat komt omdat blijkbaar voor één of andere reden ik geen Sniper had geselecteerd in mijn loadout :L: Nogal essentieel in een sniper game natuurlijk :lol: De ganse missie dus maar uitgespeeld met stealth, had alleen maar een pistool ter beschikking zonder geluidsdemper dan ook nog. Toch alle objectives kunnen doen en alle collectibles in die missie verzameld. Volgende missie maar eens een sniper mee nemen denk ik..
Even wat opklaren: gisteren nog eens de guide van PowerPyx voor deze game aan het lezen. Blijkt in de eerste missie dat je dus je sniper rifle moet ophalen als een objective :lol: Wat ik dus niet gedaan had en vandaar dus zonder sniper de ganse missie heb afgewerkt. Oh boy, goed bezig dus! Deze namiddag verder met de game, best wel zin in.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2562
Shadow of the Tomb Raider nog steeds.
Ben sinds vanmorgen helemaal klaar met de DLC. De score attacks en time attacks zijn leuk en voor mij makkelijker dan die in Rise.
Ik had de game eerst op makkelijk gespeeld zodat ik er meer van kon genieten en tussendoor rustig alle relics enzo zoeken. Gisteren heb ik de laatste “gewone” story trophy gehaald. Moet nu voor 100% alleen nog de game uitspelen op Deadly Obsession. Heb gekozen om dit op new game plus te doen; maakt het wat makkelijker, hoop ik.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2563
zenmaster wrote: 27 Feb 2022 13:11 Shadow of the Tomb Raider nog steeds.
Ben sinds vanmorgen helemaal klaar met de DLC. De score attacks en time attacks zijn leuk en voor mij makkelijker dan die in Rise.
Ik had de game eerst op makkelijk gespeeld zodat ik er meer van kon genieten en tussendoor rustig alle relics enzo zoeken. Gisteren heb ik de laatste “gewone” story trophy gehaald. Moet nu voor 100% alleen nog de game uitspelen op Deadly Obsession. Heb gekozen om dit op new game plus te doen; maakt het wat makkelijker, hoop ik.
Deadly Obsession viel op zich heel goed mee weet ik nog ;) Heb die vorig jaar kunnen behalen terwijl ik een online les aan het volgen was van Religie en Zinsgeving :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2565
Zelfde dilemma weer als voor SotTR. 🤣Welke game starten.
Niet zo simpel als je geen platinum hunter bent.
Ik wou heel graag aan Ghost of Tsushima of Death Stranding beginnen, maar met het idee om die ooit voor PS5 te kopen wacht ik er toch nog maar even mee. Hoewel die kans heel klein wordt. 😒
Het is dan Hades geworden. Ik lees er eigenlijk alleen maar goede dingen over, dus ben benieuwd.
Image