Toch nog goedgekomen dan! Nice
Prachtige controller toch vind ik in zwart. Ben gisteren in Dreamland nog eens langs de PS5 rek gelopen (..*snik*) en inderdaad, meer roze. Lichtblauw heeft ook iets, maar zie toch nog het liefst zwart.
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2252Die zwarte is inderdaad prachtig! Mooi einde daarmee dan alsnog
2253Ziet er inderdaad zéér goed uit! Zijn ze toch nog uit hun pijp gekomen bij Bol.
2254Thanks, jij ook veel plezier ermeeMarty wrote: 02 Feb 2022 16:06Ben ik iig niet de enige met die aankopenMr.Wolf wrote: 01 Feb 2022 20:38 Ik had het mezelf voorgenomen om geen horizon the forbidden west te kopen, maar ik was zwak. Uiteindelijk had ik nog 25 euro korting en met de ps4 versie heb je ook de gratis ps5 versie dan!
Februari wordt een dure maand, want heb ook nog Dying Light 2 en Elden Ring besteld
Enjoy
2255De zwarte PS5-controller is inderdaad heel mooi
Ben benieuwd of ze ooit een zwarte console zullen uitbrengen. Nu ja, ze kunnen de witte nog niet eens in de winkelrekken krijgen...
Ben benieuwd of ze ooit een zwarte console zullen uitbrengen. Nu ja, ze kunnen de witte nog niet eens in de winkelrekken krijgen...
2256Ze hebben zwarte face plates aangekondigd en andere kleurtjesmet0t0 wrote: 06 Feb 2022 12:34 De zwarte PS5-controller is inderdaad heel mooi
Weet alleen even niet of en hoe ze al te krijgen zijn. Was oorspronkelijk enkel via PlayStation direct geloof ik.
Edit, dit was het blog artikel erover:
https://blog.playstation.com/2021/12/13 ... le-covers/
Blijkbaar 18 februari wat BE en NL betreft.
2258Op zich wel mooi om het zo te doen, maar ik koop hem liever zwart out of the box, dan kan ik zeker niks mis doen
2259Voor installatie van SSD heb ik vorige week faceplate moeten verwijderen...: dat stelt echt 2x niks voor. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn!
2260Ik kon mij niet inhouden. Ik vind zowel demon's souls als nioh zoo goed, dat het enorm kriebelt om aan elden ring te beginnen.
Laat vrijdag maar komen!
Laat vrijdag maar komen!
2261
Telt voorlopig niet mee voor de Backlog 2022.
En nog deze. Voor als ik word verleid door Switch games in de toekomst.
2262Have fun Wij hebben hem hier ook liggen, maar wordt jammer genoeg niet gebruikt haha! Onze pa had die gekocht om mee te nemen op vakantie, maar de mens kan het ocharme niet! En zelf heb ik nog te veel liggen voor playstationzenmaster wrote: 18 Apr 2022 10:31 Telt voorlopig niet mee voor de Backlog 2022.
2263Haha nice Zenmaster! Ik kan nu al niet mee met al die games, laat staan dat ik er nog een Switch moet bijkopen! Toch geeft het mij nostalgische gevoelens. Jaren heb ik op mijn Gameboy gespeeld, en later de Gameboy Color. Zalige tijden. Geen trophies, geen online, geen internet nodig, geen microtransacties, geen patches/updates.
Is dit ook zo met de Switch tegenwoordig? Anders loop ik alsnog over
Is dit ook zo met de Switch tegenwoordig? Anders loop ik alsnog over
2264Geen trophies: klopt
Geen internet nodig: wisselt, maar vaker niet dan wel
Geen microtransacties: zeker wel, afhankelijk van de game
Geen patches/updates: voor mijn idee vele malen minder, maar alsnog zeker wel
Geen internet nodig: wisselt, maar vaker niet dan wel
Geen microtransacties: zeker wel, afhankelijk van de game
Geen patches/updates: voor mijn idee vele malen minder, maar alsnog zeker wel
2265Hehe ik refereerde naar de Gameboy tijden! Maar dank voor de verduidelijking Paveman! Was net aan het kijken naar het OLED type. Toch wel prijzig voor wat je krijgt. Het scherm krijgt toch niet altijd evengoede recensies. Nog nooit een Zelda game gespeeld en Mario games doet het toch een beetje kriebelen!