Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2254
Marty wrote: 02 Feb 2022 16:06
Mr.Wolf wrote: 01 Feb 2022 20:38 Ik had het mezelf voorgenomen om geen horizon the forbidden west te kopen, maar ik was zwak. Uiteindelijk had ik nog 25 euro korting en met de ps4 versie heb je ook de gratis ps5 versie dan!

Image
Februari wordt een dure maand, want heb ook nog Dying Light 2 en Elden Ring besteld :D
Ben ik iig niet de enige met die aankopen :lol:

Enjoy :cool:
Thanks, jij ook veel plezier ermee :D
Image

2256
met0t0 wrote: 06 Feb 2022 12:34 De zwarte PS5-controller is inderdaad heel mooi :)
Ben benieuwd of ze ooit een zwarte console zullen uitbrengen. Nu ja, ze kunnen de witte nog niet eens in de winkelrekken krijgen... :P
Ze hebben zwarte face plates aangekondigd en andere kleurtjes :P

Weet alleen even niet of en hoe ze al te krijgen zijn. Was oorspronkelijk enkel via PlayStation direct geloof ik.

Edit, dit was het blog artikel erover:
https://blog.playstation.com/2021/12/13 ... le-covers/

Blijkbaar 18 februari wat BE en NL betreft.
Image

2262
zenmaster wrote: 18 Apr 2022 10:31
Image
Telt voorlopig niet mee voor de Backlog 2022. 😅
Image
En nog deze. Voor als ik word verleid door Switch games in de toekomst.
Have fun :cool: Wij hebben hem hier ook liggen, maar wordt jammer genoeg niet gebruikt haha! Onze pa had die gekocht om mee te nemen op vakantie, maar de mens kan het ocharme niet! En zelf heb ik nog te veel liggen voor playstation :p
Image

2263
Haha nice Zenmaster! Ik kan nu al niet mee met al die games, laat staan dat ik er nog een Switch moet bijkopen! Toch geeft het mij nostalgische gevoelens. Jaren heb ik op mijn Gameboy gespeeld, en later de Gameboy Color. Zalige tijden. Geen trophies, geen online, geen internet nodig, geen microtransacties, geen patches/updates.
Is dit ook zo met de Switch tegenwoordig? Anders loop ik alsnog over :D
Image