Re: Final Fantasy VII Remake
152Begin van de trailer en het eind van de trailer ben ik echt benieuwd naar hoe dat zich gaat uitspelen.
En de game komt op 2 discs uit. 1 disc is 100gb. Dus een flinke game.
En de game komt op 2 discs uit. 1 disc is 100gb. Dus een flinke game.
153Ik hoop dat ze niet of zo weinig mogelijk met andere tijdlijnen gaan beginnen zoals bij Marvel... Ziet er wel een beetje naar uit. Maar ik kan mis zijn en teveel speculeren misschien.
154Even wat onzinnige text want de spoilers komen in het overzicht op hoofdpaginazenmaster wrote: 09 Jun 2023 21:25 Ik hoop dat ze niet of zo weinig mogelijk met andere tijdlijnen gaan beginnen zoals bij Marvel... Ziet er wel een beetje naar uit. Maar ik kan mis zijn en teveel speculeren misschien.
Ik zelf denk 2 tijdlijnen. 1 van en een van .
155Was me nog niet eerder opgevallenMarty wrote: 10 Jun 2023 10:29 Even wat onzinnige text want de spoilers komen in het overzicht op hoofdpagina
156Ik verwacht niet zozeer 2 verschillende tijdlijnen, in VII zelf was spoiler 1 ook onderdeel van het verhaal, dus lijkt me dat ze dat enigszins zullen volgen. Ik vraag me wel heel sterk af hoeveel van het verhaal ze aan zullen gaan passen, aangezien de trailer daar hier en daar toch wel naar hint
157Nog meer onzinnige tekst om spoilers
als spoilers te houden. Maar degene van spoiler 1 geeft geen aan spoiler 2. Aangezien spoiler 1
als spoilers te houden. Maar degene van spoiler 1 geeft geen aan spoiler 2. Aangezien spoiler 1
158Oké, ik heb de trailer misschien niet aandachtig genoeg bekeken...Marty wrote: 12 Jun 2023 16:46 Nog meer onzinnige tekst om spoilers
159Zou inderdaad een flinke twist zijn als
160Daarom ben ik ook heel benieuwd hoe dit verder gaat.
Spoiler over begin van trailer:
Zenmaster: Als jij Remake nog niet gespeeld heb zou ik deze spoilers even skippen of lezen op eigen risico
Zenmaster: Als jij Remake nog niet gespeeld heb zou ik deze spoilers even skippen of lezen op eigen risico
161Heb hem gespeeld hoor. Ik ga alle hoofdstukken nog eens opnieuw doen denk ik, puur om 100% mee te zijn weer, dan (of eerst) de Yuffie episode.Marty wrote: 13 Jun 2023 14:55 Daarom ben ik ook heel benieuwd hoe dit verder gaat.
Maar
162Ik vind dat wel een interessante theorie zenmaster, aannemelijk ook!
@Marty: @Zenny Ik hoop trouwens dat die irritante knakker die ze in Remake geïntroduceerd hebben (onder andere op de motor) niet weer terugkomt. Ik las ergens dat hij een nieuwe 'fan favorite' zou moeten zijn, maar ik vond m alleen maar irritant dus eigenlijk...
@Marty: @Zenny Ik hoop trouwens dat die irritante knakker die ze in Remake geïntroduceerd hebben (onder andere op de motor) niet weer terugkomt. Ik las ergens dat hij een nieuwe 'fan favorite' zou moeten zijn, maar ik vond m alleen maar irritant dus eigenlijk...
163Als er een uitroepteken staat in het stukje achter = dan werkt het niet, zie hierboven in je quote met en zonder uitroepteken. Heb het opgelost in jouw post.
165Spoilers spoilers mogen niet in het hoofdoverzicht komen te staan dus weer een lapje tekst.
@Paveman
@Paveman