Re: Koken is genieten
106Hihi, het ziet er ook echt smakelijk uit en ik moet bekennen dat ik het nog niet gegeten heb. Ik ben echter al een liefhebber van mosselen en meer zaken die de zee voortbrengt, dus ik ga ook eens op zoek!
ik dacht dat je focus vooral ging liggen op dat glas achter het bord !ShAmPi wrote:Ik kook bijna nooit
Maar ALS ik eens kook ist goed
Wieze Tripel is een heel goed biertje!Gamefreak wrote:ik dacht dat je focus vooral ging liggen op dat glas achter het bord !ShAmPi wrote:Ik kook bijna nooit
Maar ALS ik eens kook ist goed
met0t0 wrote:Het moet niet alleen goed smaken, maar duidelijk ook goed te presenteren zijn
Ik dacht dat jullie dat koninginenhapje zouden noemen, maar blijkbaar toch vergist danSora_Lizard wrote:Ik kook ook vrijwel elke dag maar het is zelden dat ik op de presentatie let. Wel op de smaak.
Heb je bij de vol-au-vent de bakjes ook zelf van bladerdeeg gemaakt? Wij noemen het hier doorgaans ragout en doen het met kalfsvlees, kip en of champignons. Welk gehakt heb je voor de balletjes gebruikt?
Het ziet er bij jou wel telkens zeer smakelijk uit.
Dat zou je denken, maar dat klopt dus nietKolm wrote:Iemand is linkshandig
Gewoon helemaal averechts dusgamerke1992 wrote:Dat zou je denken, maar dat klopt dus nietKolm wrote:Iemand is linkshandig