Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10606
Sanity penguin wrote: 30 Mar 2022 19:56 Met Tarte tatin kan je nu nochtans niet veel misdoen... tenzij je rotte eieren gaat gebruiken ofzo :lol:
Kruisbesmetting eventueel? Of eieren kunnen ook bacterieen bevatten, zonder dat ze perse slecht rieken.

Geen leuke ervaring natuurlijk. Het kan een uitzondering zijn. Of ze zijn niet hygienisch.

+- beetje te druk aan het worden op het werk. Mijn agenda zit al volledig vol tot 2023.
+++ veel leuke projecten
+++ elden ring
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10607
Mr.Wolf wrote: 30 Mar 2022 19:17
Sora_Lizard wrote: 30 Mar 2022 00:03
Mr.Wolf wrote: 29 Mar 2022 12:28 ++ "Lekker" gaan eten in een chique zaak de zondag
--------- Voedselvergiftiging aan overgehouden
:O Dat lijkt me niet best . . .
Wat heb je gegeten?
Als voorgerecht een tartaar van rundsvlees, hoofdgerecht was tagliatelle arrabiata met scampi's en nagerecht een tarte tatin. Dacht eerst aan de tartaar, maar enkel degenen die hetzelfde nagerecht hadden genomen waren ziek geworden. Nu krijgen we wel 5 bonnen van 32 euro om er terug te gaan eten, maar eerlijk gezegd hebben we er onze buik wel van vol (of leeg in ons geval). Ook eens contact opnemen met de voedselinspectie
Fantastische compensatie toch? :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10609
----- Twee jaar op kantoor blijven werken zonder een dag thuiswerk en steeds klanten blijven zien, zonder dat ik besmet geraakt was. En nu de maatregelen net versoepeld zijn, heb ik het zitten... :covid: Steeds negatieve zelftesten gedaan en de dokter dacht ook dat het niks zou zijn gezien de lichte klachten, maar goed dat er toch een PCR-test is afgenomen. Eén dag goed ziek van geweest, nu vooral zwaar verkouden. Hopelijk worden de klachten niet erger
+++ Deze namiddag dan nog maar eens wat gamen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10611
met0t0 wrote: 01 Apr 2022 13:00 ----- Twee jaar op kantoor blijven werken zonder een dag thuiswerk en steeds klanten blijven zien, zonder dat ik besmet geraakt was. En nu de maatregelen net versoepeld zijn, heb ik het zitten... :covid: Steeds negatieve zelftesten gedaan en de dokter dacht ook dat het niks zou zijn gezien de lichte klachten, maar goed dat er toch een PCR-test is afgenomen. Eén dag goed ziek van geweest, nu vooral zwaar verkouden. Hopelijk worden de klachten niet erger
+++ Deze namiddag dan nog maar eens wat gamen
Van harte beterschap met0t0! :ballon:

- - - - - - Ergerlijk: De schaarste aan plantaardige olie door de oorlog in Oekraïne heeft ervoor gezorgd dat we massaal zonnebloemolie zijn gaan inslaan. Nu blijkt dat we ze niet zomaar inslaan om in de voorraadkast te zetten. Het vloeibaar goud wordt nu ook aangeboden op Marktplaats. (Vandaag uit het AD)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10612
Sora_Lizard wrote: 01 Apr 2022 14:41
met0t0 wrote: 01 Apr 2022 13:00 ----- Twee jaar op kantoor blijven werken zonder een dag thuiswerk en steeds klanten blijven zien, zonder dat ik besmet geraakt was. En nu de maatregelen net versoepeld zijn, heb ik het zitten... :covid: Steeds negatieve zelftesten gedaan en de dokter dacht ook dat het niks zou zijn gezien de lichte klachten, maar goed dat er toch een PCR-test is afgenomen. Eén dag goed ziek van geweest, nu vooral zwaar verkouden. Hopelijk worden de klachten niet erger
+++ Deze namiddag dan nog maar eens wat gamen
Van harte beterschap met0t0! :ballon:

- - - - - - Ergerlijk: De schaarste aan plantaardige olie door de oorlog in Oekraïne heeft ervoor gezorgd dat we massaal zonnebloemolie zijn gaan inslaan. Nu blijkt dat we ze niet zomaar inslaan om in de voorraadkast te zetten. Het vloeibaar goud wordt nu ook aangeboden op Marktplaats. (Vandaag uit het AD)
Was te verwachten. Mensen willen overal profijt uit slaan. 😐 Net zoals bij de PS5, mondmaskers, covidtesten, … en veel andere zaken. Walgelijk.

+ Enkele goede aprilgrappen dit jaar. 😅 Check die van Game Mania. Bijna ingetrapt.
Mijn zoon moet van zijn juf een filmpje sturen van het knopen van zijn veters, voor zijn veterdiploma van de kleuterklas dat is verloren geraakt. Anders mag hij niet naar het middelbaar. 🤣 Ik ga het maandag pas zeggen, dan gelooft hij het misschien. 😏
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10615
Toevallig dat het artikel dat ik effectief geopend heb, dan op 1 april gepost was :P

Nu ik erover nadenk zou het ook weer niet echt een verrassing zijn als E3 stopt. Voor corona was de interesse van de grote partijen al minder en de online versie was het ook niet echt. Dat echt terug opbouwen is lastig tenzij je de grote partijen opnieuw mee krijgt...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10620
Oei beterschap Gamerke. Maar véél mensen hebben deze periode ineens een verkoudheid, ziek of griep blijkbaar.

---- GSM kapot. Ttz: er is ineens een zwarte waas over mijn scherm gekomen dat elke dag maar meer wordt. Het scherm is nu bijna voor 3/4 zwart :( Het rare is dat ik nog wel kan dingen zien erop, maar ja handig is het niet. GSM is zeker al 5 jaar oud, maar ja had nu niet echt zin om geld te geven aan een nieuwe. De middenklasse gsm's zoals diegene wat ik nu hebt vindt je bijna niet meer voor onder de 200-250 euro. Ik prefereer Samsung, maar een S22 of dergelijke is uit den boze. 1000 euro en meer voor een gsm betaal ik niet. Mijn oog was gevallen op de A53S 5G voor een 350 euro. Lijkt mij nog schappelijk. Alleen al die smartphones zijn tegenwoordig vééls te groot naar mijn goesting. Mja vandaag maar een nieuwe bestellen, kan zo niet voort. Moest er iemand suggesties hebben, laat maar horen!
Image